tuinbord van rijst, circulair en duurzaam

Het tuinbord: Een ijzersterke analoge tool in het digitale tijdperk

Voor het Te Koop-bord goed en wel hangt, is menig huis tegenwoordig al verkocht. Toch is het makelaarsbord nog altijd van onschatbare waarde. Helemaal dankzij de nieuwste mogelijkheden.

Een tuinbord is nog altijd sneller dan Funda!

Het afgelopen jaar gebeurde het ontzettend vaak. Voordat een huis goed en wel op Funda verscheen, was het al verkocht! Zodra de naam van jouw makelaarskantoor aan het raam hing of in de tuin stond, kwamen de informatie- en bezichtigingsaanvragen al binnen. Allemaal geïnteresseerden die het liefst dezelfde dag nog een kijkje komen nemen.

Hoe ouderwets het ook lijkt, het makelaarsbord is nog altijd een geweldige offline marketingtool. Helemaal met alle mogelijkheden van nu. Het blijft een mooi middel om jouw status als dé makelaar van de buurt te versterken.

De evolutie van het makelaarsbord

Vroeger had je maar een paar mogelijkheden om als makelaar te adverteren. Naast tuinborden en raamborden kon je gebruik maken van de huiskrant, maar daar hielden de mogelijkheden wel op. Huizen aan de doorgaande weg waren dan ook zeer gewild omdat jouw makelaarsbord een stuk beter zichtbaar was als aan de weggestopte tussenwoning achter in een woonwijk. En als jouw makelaarsborden meerdere keren in de wijk te vinden waren, dan was het wel duidelijk wie daar dé makelaar was om naartoe te gaan.

Dit is eigenlijk helemaal niet zo veel verandert. Zeker niet in een tijd waarin offline signing met tuinborden en raamborden zo veel sneller is als Funda. Wat wel veranderd is, is het uiterlijk van de borden. Waar vroeger alles recht-toe-recht-aan was en men simpele “TE KOOP” borden en stickers gebruikte, zijn we tegenwoordig heel wat creatiever geworden. En dat is maar goed ook want jouw huisstijl en reclameborden kunnen in je voordeel werken. Vergis je ook niet hoeveel je nog altijd kunt uitstralen met een makelaarsbord.

Met jouw borden zorg je in eerste instantie natuurlijk voor een stukje herkenbaarheid. Bijvoorbeeld door de huisstijl door te voeren op het bord en ook hierop dezelfde kleuren en het logo te gebruiken. Vraag jezelf ook af: wat wil je uitstralen? Zelfs de materiaalkeuze draagt daaraan bij. Met een metalen frame of mooie afwerking kan je bijvoorbeeld een extra luxe uitstraling creëren. Maar tegenwoordig hebben wij ook zeer duurzame alternatieven zoals makelaarsborden van rijstvlies waarmee u duurzaamheid uitstraalt. Bovendien gaan deze rijstvlies makelaarsborden ook veel langer mee dan traditionele materialen.
Benieuwd naar dit materiaal, ons assortiment of wat onze designafdeling voor u kan betekenen? Neem dan direct contact met ons op!

Winkelwagen
Scroll naar boven